Kolędowanie

Kiedy dowiedziałam się o Jasełkach syna w przedszkolu, pomyślałam że upiekę swoje pierwsze pierniczki. Kilka dni później gdzieś wpadła mi informacja że w znanej mi wcześniej kawiarni będzie kolędowanie i dekorowanie pierniczków.

Poszliśmy z synem a na miejscu okazało się że koleżanka blogerka Bistro Mama upiekła całkiem prywatnie swoje piękne pierniczki by dzieci mogły je dekorować. Maja  wydrukowała przyniosła i poskładała przepiękne domki do których chowaliśmy pierniczki by zabrać ze sobą do domu:)

Szymonek był skrępowany ale ciągnął mnie do gromady dzieci by być też blisko, wspaniała zabawa z dekorowaniem pierników by w finale schrupać ciasteczko które dekorował 3 latek :)

Kolędnikom bardzo dziękuję za piękny występ, Szymciu do tej pory nuci: „jingle bells, jingle bells Jingle all the way…”

Oprócz tego na miejscu miałam przyjemność poznać trzy fantastyczne blogerki z Opola (Justynę – Bistro Mama, Maję, Małgosię ), a Hanię poznałam kilka dni wcześniej na pierwszym spotkaniu opolskiej blogosfery.

Po takich fantastycznych warsztatach aż miło było realizować plan pieczenia pierwszych swoich pierniczków. Wyszły takie jakich oczekiwałam, a dekorowanie oddałam 6 latce i 3 latkowi następnego dnia.

Kilka dni później byłam na Jasełkach w przedszkolu syna, było miło patrzeć jak dziecko mówi wiersz którego nie rozumie a nauczył się bezbłędnie. Jak między jednym słowem a drugim palec aktora leci do nosa, by za chwilę poprawiać sobie spodnie:) Wszyscy śpiewaliśmy kolędy z dziećmi, oraz składaliśmy sobie życzenia z Paniami Wychowankami łamiąc opłatek. Rodzice popili kawę a dzieci buszowały w ciasteczkach, a za chwilę wszyscy się rozeszliśmy.

Grudzień to bardzo sympatyczny miesiąc:)

This slideshow requires JavaScript.

Ta Pani z aparatem to Bistro Mama w akcji:)

Na grupowym zdjęciu (od lewej):

Małgorzata Dziewońska Bajkiewicz –  http://antulek.blogspot.com/

Hania Rubi – http://aspik-jasiek.blogspot.com/

Maja Byr – http://www.miejskakura.wordpress.com/

Krystynka z Szymciem :)

Justyna Osiecka Sułek – http://bistromama.blogspot.com/

Skomentuj

