Łaciate muffiny

DSC04597s

Łaciatki, pieguski, marmureczki nazwa dowolna a jeden smak:) Zapraszam!

(tak się po pracy śpieszyłam by zrobić dobre zdjęcie, niestety o 16:00 też brak światła dziennego)

Na standardową blachę do muffin (12szt)

– 1,5 szklanki mąki
– 1,3 szklanki cukru
– 1 łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią
– 1 szklanka oleju
– 1 szklanka mleka
– 2 jaja
– 1 łyżeczka proszku do pieczenia

– 1 łyżka kakao

Ciasto zmiksowałam na puch, włożyłam do formy papilotki. Do każdej formy nałożyłam po 2 łyżki ciasta.

Do pozostałego ciasta dodaj kakao i wymieszaj. Do każdej papilotki dodaj po 1 łyżce ciemnego ciasta.

Piecz w 180 stopniach do 30 minut. Babeczki pozostaw w formie do ostygnięcia. Posyp cukrem pudrem i gotowe.

Babeczki piekałam o 23:00 wieczorem, by rano ostudzone zabrać ze sobą do pracy:) Słodki początek dnia!

Skomentuj

