1) Zmiany, zmiany, zmiany. 2) Wyniki konkursu.

1. Wróciłam do pracy po 3 latach urlopu wychowawczego. Syn tydzień wcześniej poszedł pierwszy dzień do przedszkola. W pierwszym tygodniu zamieszania nie mogłabym odpowiedzieć na pytanie:  „-Co dalej z blogiem?”. Praca w tej chwili jest dla mnie priorytetem, ale wiem przecież że gotować dalej trzeba. Osobiście dla mnie obiad jest najważniejszym daniem. Musi być najlepiej gotowany i kolorowo na talerzu.

Nie cierpiałam w pierwszy dzień pracy kupując pierogi na wagę. Bo jeść trzeba a reszta to kwestia organizacji. Chcę prowadzić bloga jednak nie będzie tak dużo wpisów. W tygodniu będę robiła zdjęcia i krótkie notatki dot przepisu. Obiady w tyg będę gotowała raz na 2 dni. Jeśli będą to potrawy które tu publikowałam, to będzie tylko informacja w podsumowaniu.

W weekend będzie podsumowanie tygodnia i będę ustawiała zaległe przepisy by sama się publikowały od pon do piątku.

Widzę że mam 3 zaległe przed rozpoczęciem pracy, w tym tyg doszły 3 przepisy. Wszystko pojawiać się będzie od jutra.

To co napisałam to moje przemyślenia i pragnienie by nie kasować bloga, a jak będzie faktycznie z przepisami, wpisami i moją obecnością tutaj to życie pokaże.

Chcę podziękować wszystkim stałym bywalcom którzy odwiedzają mojego, mojego stałego krytyka i tym którzy wpadają pierwszy raz, bo wydawało mi się że blog jest tylko dla mnie … ale jak bardzo się myliłam:)

Pesto z bazylią i pomidorami   Pesto z grzybami   Pesto z peperoncini   Pesto z pestkami dyni

2. Bardzo dziękuję za pyszne prace w “Konkursie z KOTANYI – Pyszne danie w 15 minut” , chciałabym nagrodzić 3 osoby:

– Karolina Browko
– Joannę Gralik
– Dorotę Owczarek

Proszę na Facebook-u zostawić w prywatnej wiadomości mojego bloga adres do wysyłki.
https://www.facebook.com/pages/Co-na-obiad/202439636446694

4 thoughts on “1) Zmiany, zmiany, zmiany. 2) Wyniki konkursu.

Skomentuj

