Kremowa pasta z gruszką

Specjalnością mojego męża jest pasta na słodko z twarogu cukru i śmietany, do tej pory z przymrużeniem oka patrzyłam na takie śniadanie. Dlatego spróbowałam przepisu kompromisowego. Udało się i jest pysznie.

W związku z tym że użyłam do pasty świeżej gruszki, nie wykorzystaną pastę przechowuj w lodówce w zamkniętym pojemniczku do 2 dni.

– 100g twarogu półtłustego
– 1 średnia dojrzała gruszka
– 1/2 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią
– 1 łyżka gęstej śmietany 18%
– 2 łyżeczki cukru

– chleb musli (Haverland)

Gruszkę obierz i wydrąż. Dodaj do sera, cukrów i śmietany. Miksuj na puch w szatkownicy lub malakserze.

Obiecuję pyszne doznania:)

Dziękuję Firmie Dan Cake za chleb na to pyszne śniadanko.

4 thoughts on “Kremowa pasta z gruszką

  1. Też robię taki twaróg+cukier+śmietana lub zastępuję jogurtem naturalnym ostatnio dodałam też rodzynki a to ciekawa alternatywa :)

Skomentuj

