Kurczak z ananasem

Kiedy po kilku dniach braku słońca  – markotnieję, nie mam pomysłu na obiad. Dla żartu dałam synkowi (3lata) cienką broszurę kulinarną gdzie jest dużo zdjęć ze słowami „- Pokaż Mamusi co chcesz na obiadek?”

No i pokazał:) W oryginalnym przepisie jest mango, ale nie dostałam go w sklepie. Za to był świeży ananas (Jak kupować i kroić ananasa pisałam tutaj).

Wyszło półsłodkie danie z mięsem, również mus który robiłam wczoraj został wykorzystany jako dodatek.

– 1 świeży ananas
– 2 filety z kurczaka
– przyprawa Grill Ziołowy Kamis

Filet z kurczaka przypraw do smaku i piecz w rękawie do 30 min. Będzie soczysty.
Po ostudzeniu pokrój go w poprzek w 1,5cm krążki.

Plastry ananasa przekrój na pół i smaż kilka minut z każdej strony na suchej patelni, na złoty kolor.

Plastry kurczaka przekładaj plasterkami ananasa. Podałam z ryżem i musem jogurtowym z arbuza.

2 thoughts on “Kurczak z ananasem

Skomentuj

