Deser z czarną porzeczką

To moja kochana teściowa obdarowała mnie pachnącymi porzeczkami nie mogłam przestać wąchać ich wspaniałego aromatu. „Pyszny dodatek do deserów” pomyślałam, bo akurat mam otręby granulowane z czarną porzeczką.

Na jeden deser potrzeba
– 5 kopiastych łyżek jogurtu naturalnego
– 4 łyżki otrębów granulowanych z czarną porzeczką Kupiec
– 4 łyżki świeżej czarnej porzeczki
– 1 łyżeczka cukru (ewentualnie)

Układać warstwami, następnie schłodzić w lodówce min 20 min.

Polecam pyszny deser na upalne dni!

Jedna myśl na temat “Deser z czarną porzeczką

  1. U mnie wygrała wersja bardziej na słodko. Zrobiłam coś w rodzaju musu z porzeczek, podgrzałam owoce z porzeczkową paolą, bez cukru, ostudziłam, i w takiej postaci dodałam. Pierwotna wersja była dobra, ale musiałam to troszkę dosłodzić :-)

Skomentuj

