Wyniki Konkursu z Kaszą Kupiec

Wszystkim dziękuję za wspaniałe przepisy, chociaż kilka razy pojawiło się słowo polenta a powiem wam że nic mi to nie mówi, jak widać muszę to nadrobić.
Ja również uwielbiam kasze a wasze pomysły sprawiły że tym bardziej będę tworzyć przepisy z nimi w roli głównej.

Kogo wybrałam i dlaczego.

Pierwsze miejsce zajęła
Jola66 i jej lody z kaszy gryczanej.
Przyznam się szczerze że mnie zszokowała tą propozycją, ponieważ kasza gryczana to w moim domu rodzinnym była stosowana tylko do sosów mięsnych. Zapytałam Joli czy zrobi te lody, bo nie mogę uwierzyć że to tylko pomysł. Zrobiła:) Podaję wam linka: Lody z kaszy gryczanej i truskawek .

Drugie miejsce zajął

Bartoldzik i jego  kanapka – tost z kromki chleba z kaszy jaglanej z grillowanym plastrem cukinii, wędzonym łososiem i serkiem wiejskim.
Mało że chleb z kaszy jaglanej (mam nadzieję że gdzieś znajdę przepis) to połączenie smaku kanapki jest dla mnie wyborne! Gratuluje pomysłu:)

Trzecie miejsce zajęła

Ania i jej suflet czekoladowo-gryczany.
Ponownie zaskoczona kaszą gryczaną, ponieważ tylko znam ją z wytrawnych potraw. Suflet musi być pyszny! Fantastycznie dobrane smaki!

Dziękuję firmie Kupiec za wsparcie w konkursie, a wam kochani za moc inspiracji!

Za kilka dni rusza nowy konkurs dla czytelników którzy nie mają bloga kulinarnego, taka mała zachęta do zabawy i podziękowanie tym którzy do mnie zaglądają nie tylko dla konkursów;)

 

Z finalistami skontaktuję się osobiście.

3 thoughts on “Wyniki Konkursu z Kaszą Kupiec

  1. O! Nowy konkurs, fajnie że główną nagrodą jest samochód osobowy, bardzo mi się przyda kolejny. Jeszcze nie wiem do czego, ale się przyda. Tylko bardzo bym chciał czerwony, bo takiego jeszcze nie mam.

Skomentuj

