Truskawkowa salsa na ryżowym toście

dsc01883k

dsc01881k

Inspiracją był konkurs u koleżanki, właśnie z waflami ryżowymi oraz zawartość lodówki. Dostałam truskawki od sąsiadki i tak czekały na mnie bym coś z nimi zrobiła, to mam:)

– okrągły wafel ryżowy
– plaster żółtego sera gouda
salsa (na jednego wafla)
– 2 truskawki
– 3 niteczki szczypiorku
– 1/2 łyżeczki przypraw „Kolorowe zioła do sałatek” Kamis Specialite
– na czubek łyżeczki cukru
– na czubek łyżeczki pieprzu kolorowego mielonego

Na patelnię połóż ser a na nim wafel ryżowy, jak ser zacznie się rozgrzewać a wafel podnosić do góry ściągnij ostrożnie całość i przewróć na druga stronę. Ta część już gotowa i czeka na talerzyku.

Truskawki pokrój na 2cm kawałki, szczypiorek drobno posiekaj, dodaj resztę składników i wymieszaj. Gotowe

Na wafel na którym jest przyklejony ser żółty nakładasz salsę.

Proste szybkie i niebanalne:)

9 thoughts on “Truskawkowa salsa na ryżowym toście

      1. ahh zrobiłam to dzisiaj na śniadanie i jestem zachwycona :) nie spodziewałabym się, że takie połączenie tak mi posmakuje:) pozwolę sobie dodać przepis jutro na mojego bloga, oczywiście z podaniem źródła :)

Skomentuj

