Kurczak pieczony z ziołowym pieprzem

Nie mogłam uwierzyć że pieprz ziołowy to taka cudownie aromatyczna mieszanka przypraw: gorczyca biała,kminek, kolendra, majerneek, papryka ostra,liście laurowe… Ten kurczak musiał być pyszny! Nie myliłam się:)

To najprostsza i najsmaczniejsza marynata jaką zrobiłam:)

Marynata
– 2 łyżeczki pieprzu ziołowego
– 2 łyżki oleju roślinnego
– 1 łyżeczka soli

Na 5 udek kurczaka użyłam podwójną porcję w/w marynaty.
Marynatą wysmaruj mięso i wstaw piekarnik do nagrzania.
Mięsko piekłam 1h w 200stopniach, następne 30 min w 180 stopniach i pod przykryciem.

Wyszło pysznie i aromatyczne! Baardzo polecam:)

Skomentuj

