Zapowiedź konkursowa i podziękowania sponsorom.

Generalnie nie nastawiałam się że po kilku mailach otrzymam taaaaką pomoc. Z reguły dostawałam odpowiedzi pozytywne, kilka firm dosłownie drobiazgi przekazali (bo tak prosiłam), kilka firm podeszło ambitnie do sprawy i …. miałam problem:)

Chciałam zrobić jeden konkurs a o gadżety poprosiłam kilka firm które kojarzą mi się pozytywnie w mojej kuchni:) Wczoraj jednak musiałam usiąść i rozpisać wszystko! Wyszło że zrobię 3 konkursy:)))) Nie spodziewałam się takiej pomocy.

Kilka osób nie odpisało, a przecież prosiłam że jeśli się ktoś nie zgadza to proszę o taką informację (po co mam czekać jeśli nie wiem czy ktoś mnie potraktował poważnie?).

Parę drobnych podpowiedzi. Będzie można wygrać coś co oczywiście wykorzystamy w kuchni. Skoro będą 3 konkursy będzie w sumie 9 nagród, przewiduję 3 nagrody na każdy konkurs. Każdy konkurs będzie trwał minimum 10 dni.

Teraz czekam na paczki od sponsorów:)

Pozdrawiam
Krysia

17 thoughts on “Zapowiedź konkursowa i podziękowania sponsorom.

  1. super! Fajnie, że znalazły się firmy z którymi doszłaś do porozumienia. Ja w zeszłym roku miałam obiecane gadżety na konkurs i do tej pory ich nie otrzymałam…(pomimo zapewnień)

    1. Dlatego na obietnicach nie zrobie konkursu, czekam na paczki, może się doczekam:))) Dzisiaj jedna przyjazna firma potwierdziła wysyłke, więc jeden konkurs bedzie napewno:) Przykro mi Joasiu, jak możesz daj mi znać na email co to za firma witaminkaa@gmail.com bo byc może też mi coś obiecali i nie potrzebnie czekam?:/

Skomentuj

