W przerwie:)

Żeby wam nie było smutno, bo ja przez kilka dni odpoczywam:) Znalazłam fajną ofertę w mojej ulubionej księgarni. Zawsze mają jakieś promocje. Teraz też. Niektóre książki są nawet do 50 % zniżki, ale promocja trwa do 30-go grudnia:)

Podaję oferty które mnie zaciekawiły, ale jak chcesz sam(a) poszukać to zajrzyj tutaj.

Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły
25,00zł
Cena rynkowa: 33,00zł
Rabat: 24.24%

Odżywiaj dziecko w zgodzie z naturą
22,00zł
Cena rynkowa: 32,90zł
Rabat: 33.13%

Moje dziecko. Część 2. Jak mądrze kochać i dobrze wychowywać dzieci w wieku szkolnym
25,00
Cena rynkowa: 34,90zł
Rabat: 28.37%

Zapraszam do stołu. Kuchnia Jerzego Knappe
29,50
Cena rynkowa: 39,90zł
Rabat: 26.07%

Odżywianie dla zdrowia
57,00zł
Cena rynkowa: 84,90zł
Rabat: 32.86%

Podróże małe i duże, czyli jak zostaliśmy światowcami
29,00zł
Cena rynkowa: 39,90zł
Rabat: 27.32%

Widzę że książka którą Mikołaj ;) dał mężowi pod choinkę, też jest w tej ofercie rabatowej!
Gottland
25,50zł
Cena rynkowa: 33,50zł
Rabat: 23.88%

Pięknie, tak to jest jak się robi prezenty na ostatnią chwilę, przepłaciłam!:(

A tutaj cała oferta:)

3 thoughts on “W przerwie:)

Skomentuj

