Kurczak miodowo-musztardowy

Grudzień czas zacząć, nazwa bloga zobowiązuje. Czas na pierwszy obiad w tym miesiącu, kupiłam wczoraj musztardę rosyjską. Pomyślałam kurczak w musztardzie, ale wiem że mieszacie miód z musztardą do mięsa i dziękuję wam bardzo za to:

Na 3 udka:
– 2 łyżki musztardy rosyjskiej
– 2 łyżki miodu
– 4 łyżki oleju roślinnego
– sok z połowy cytryny
– pół łyżki octu winnego

Nasmaruj kurczaka zalewą, piecz w piekarniku 1h w 180 stopniach. W trakcie pieczenia 2 razy obracaj mięso.

Paluszki lizać!:)

Podałam z ziemniaczkami polanymi tłuszczykiem z mięska i do tego suróweczka z marchewki:)

A może Kurczak w miodzie?

7 thoughts on “Kurczak miodowo-musztardowy

  1. no to te ziemniaczki polane tłuszczykiem musiały boleć kalorycznie :) He he – to jest właśnie przykład dania, które jest niezwykle proste a zarazem bardzo smaczne. PS nie zawsze smaczne = zdrowe/lekkie :)

  2. Mój sos do sałatki który opierał się na miodzie i musztardzie był wielkim niewypałem :p aż wstyd się przyznać ! Muszę wypróbować kurczaka z Twojego przepisu, bo przyznam że nigdy w taki sposób nie próbowałam go przyrządzać – zwykle kończyło się na kurczaku w papryce :-)

      1. To była sałatka warzywna : z ogórkiem zielonym, pomidorem, kukurydzą z puszki , koperkiem ( nie pamiętam czy było coś jeszcze bo więcej jej nie zrobiłam :P) A proporcje sosu łyżeczka miodu, 2 łyżeczki musztardy ale dodawałam jeszcze ocet winny (2 łyżki) i łyżkę oliwy. Nie pamiętam czy dokładnie takie proporcje były (składniki na pewno) ale wyszło OHYDNE
        :-) … i był to przepis który znalazłam w internecie bo potrzebowałam szybkiej sałatki .

Skomentuj

