Wygraj książkę kulinarną lub chutnej z pigwy:)

Kurczak na wyspie bierze udział w konkursie blogów kulinarnych.

Nie zostało wiele czasu bo konkurs trwa do końca m-ca. Ale każdy głos jest cenny!:)

1. Głosując trzeba kliknąć tutaj http://www.kulinarnyblogroku.pl/przepisy/pokaz/?id=474

2. Po prawej stronie kliknij na czerwony znaczek „głosuj”.

3. Odbierz maila żeby potwierdzić głos, link przekieruje cię do pytania dlaczego głosujesz na tą potrawę. Za fajny opis możesz wygrać książkę „Smaki Północnej Italii” Marleny De Blasi.

4. Ja również kogoś z was nagrodzę, będzie losowanko :) Wyślę ci słoiczek chutney swojej roboty:)

7 thoughts on “Wygraj książkę kulinarną lub chutnej z pigwy:)

  1. Zagłosowałam :) jeśli nie możesz zobaczyć, jaki podałam, piszę go też tutaj:

    „Nie wahałam się ani przez chwilę – ten przepis praktycznie łączy wszystkie warzywa, które uwielbiam – a gotowana włoszczyzna to jedna z tych delikatnych rzeczy, które kojarzą mi się z miłą rekonwalescencją: kiedy człowiek czuje się dobrze, ale jeszcze się oszczędza (może wtedy odpocząć zajadając się lekkimi, gotowanymi daniami).

    Poza tym kurczak, który jest wyjęty z wywaru, pachnie warzywami, jest chudziutki (wyszedł do bulionu cały tłuszcz), delikatny i kojarzy mi się z dzieciństwem. Pewnie dlatego, że właśnie wtedy często bywałam u babci, która po ugotowaniu rosołu podawała nam wyjęte zeń kawałki kurczaka, które obierałyśmy z siostrą palcami – oczywiście radości było przy tym co nie miara!

    Nieoczekiwanie w tym zestawieniu zobaczyłam figurujący w liście składników – kochany przeze mnie – szpinak! Było to bardzo miłe zaskoczenie, bo do tego dania, które skojarzyło mi się z wewnętrznym spokojem, poczuciem bezpieczeństwa dochodzi jeszcze wspaniały szpinak! Przepisem jestem zauroczona i absolutnie będę go chciała wykorzystać kiedyś!”

    Pozdrawiam

  2. Kochani miałam 13 głosów a tu 4 komentarze są, ja nie mam podglądu kto głosował na moją potrawę jeśli nie zostawił śladu tutaj. Poczekam kilka dni i zrobię losowanko:) A już dzisiaj wam powiem że mollisia wygrała tym wspaniałym komentarzem książkę o której pisałam w poście:)

Skomentuj

