Lasagne ze szpinakiem

Miałam zrobić naleśniki ze szpinakiem, ale mleko które kupiłam poprzedniego dnia okazało się żle przechowywane….

To mnie zmobilizowało by zrobić w końcu Lasagne ze szpinakiem, bałam się, ponieważ robiłam ją pierwszy raz w ten sposób, niepotrzebnie:)

– op mrożonego szpinaku rozdrobionego (450g)
– 1 kostka białego sera tłustego (250g)

beszamel
– 1 szklanka mleka
– 1 czubata łyżka mąki pszennej
– 0,5 łyżeczki gałki muszkatołowej

– 6-8 plasterków sera żółtego
– 6 płatów lasagne

1. Rozmroź szpinak i odcedź go. Wymieszaj go w misce z twarogiem. Przygotuj beszamel i jeszcze gorący dodaj do szpinaku, wymieszaj dobrze. Dopraw do smaku.
2. Płaty lasagne zalej wrzątkiem by lekko zmiękły. Układaj by wyszły 2 warstwy. Na wierzchu dodaj ser.
3. Piecz pod folią aluminiową 40min. Zdejmij folię i piecz jeszcze 20 min.

Gotowe! Lekka wersja klasycznej lazanii, dlatego proponuję zrobić w większej formie:)

6 myśli na temat “Lasagne ze szpinakiem

Skomentuj

