Optymistyczna zupa

Poszłam dzisiaj rano standardowo na zakupy. Jakie było moje zdziwienie kiedy przeglądając półkę z produktami sypkimi ujrzałam małe zawiniątko z napisem „Zupa wiejska optymistyczna Bio”. Skład był bezpieczny więc bez wahania produkt wylądował w moim koszyku zakupowym.

skład mieszanki w 250g
– soczewica zielona Dupuy
– soczewica czerwona
– soczewica brązowa
– fasola mung
– ryż brązowy długi
(niestety proporcji nie podano)

Mieszankę zalałam 2l wody dodałam rozdrobnione warzywa:
– 2 marchewki
– 1 pietruszka
– 1/4 selera
– 1 mała cebula
– zielona część pora (por przed skokiem do garnka ląduje na patelni ze szczyptą soli i 1 łyżką masła, zmiękczony trafia do garnka)

Gotujesz 25 min.
Dodajesz
– 1 łyżkę mąki kukurydzianej rozrobionej w 1/3 szklanki zimnej wody
– 1/2 pęczku posiekanego koperku
Gotujesz jeszcze 5 min i gotowe:)

Zupa kosztowała 10zł (koszt razem z warzywami). Nakarmiłam 4 osoby, a jutro znowu kotlet, po lekkiej zupie z czystym sumieniem:) To chyba optymistyczne?;)

8 thoughts on “Optymistyczna zupa

  1. Witaj :) Stosuję tę mieszankę od dawna. Dodaję do różnych zupek. Ale muszę ostrzec. Mam wrażenie, że ostatnio były w niej mole. Może w przytargałam je w czymś innym, ale w zupce też były. Wyrzuciłam pół kuchni, bo tak wredne są te latające. Wszystko śmierdziało octem. Skubane przegryzały nawet torebki i były w rodzynkach.

  2. uwielbiam zupy, a u mnie oprócz rosolu, zup nie jadają, tak więc sobie kupuje, bo cały gar, to bym jadła tydzień… dziś mam krupnik, ale takie cudeńko kolorowe też SE kupię :D

Skomentuj

