Zupa z dyni

- 1 kg obranej dyni.
- 1,5l wywaru

Byłam zaskoczna z jaką szybkością dynia się ugotowała, nawet do 10 min nie doliczyłam:)
Następnie zmiksowałam blenderem, a że bogata w smaku i chciałam najpierw tą zupę poznać bez dodatkow, podałam tylko z plackami ziemniaczanymi.

Następnego dnia do zupy dodałam płaską łyżeczkę gałki muszkatołowej. Ugotowałam szklankę kaszy pęczak i wsypałam do zupy. Udekorowałam słodką śmietaną i świeżym lubczykiem.

Kremowa poezja:)

To dopiero początek, szykuje się ciasto z dynią:)

5 uwag

  1. Uwielbiam zupę dyniową :)

  2. Kiedyś robiłam podobną zupę z dyni ale powiem szczerze że nie przepadam za nią, zresztą w ogóle jej, jedyne co jest w niej zjadliwe to pestki ale to tylko moje przecież zdanie, życzę jednak wszystkim smacznego.

  3. Ależ piękny portret Dyni :)
    Zupy dyniowe jem od baaardzo niedawna ;) Zawsze myślałam, że są niesmaczne, aż w końcu spróbowałam i pokochałam :)
    Pzdr Aniado
    Ps. Dziękuję za odwiedziny i “lubienie” :)

    1. ja też tak myślałam, to moje pierwsze zmagania z dynią i już wiem że nie ostatnie:)
      Pozdrawiam, lubię zaglądać co pichcisz:)

  4. [...] super łatwa i szybka:) (Szarlotka sypana) 1 614 Zupa krem z cukinii 1 587 Sok z Pigwy 1 445 Zupa z dyni 1 094 Zapiekanka z cukinii 994 Kopytka z sosem myśliwskim 924 Surówka z pora 789 Naleśniki z [...]

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 2 785 other followers

