Zupa Neapolitańska ze Szpinakiem (świeżym)

– 2 marchewki
– 1 pietruszka
– mały selerek
– 2 łyżki masła
– 200g serka topionego
– 2 garście świeżego szpinaku
– szklanka drobnego makaronu
– 1,5 l wody

Warzywa zetrzyj na grubych oczkach i gotuj z masłem 20 min. Serki wrzuć do wywaru, jak się roztopią dodaj makaron. Po 5 min dodaj szpinak i gotuj kolejne 5-10 min. Dopraw do smaku i podawaj (jeśli potrzebujesz dodatku) z pieczywem czosnkowym. Polecam:)

Inne zupy? tutaj

Warzywa faszerowane i zapiekane? tutaj

7 thoughts on “Zupa Neapolitańska ze Szpinakiem (świeżym)

  1. pychotka ..:) jeszcze tak nie robiłam neapolitańskiej ..

    swojego czasu byliśmy w restauracji Hacjenda … tam pierwszy raz jadłam zupkę .. wszystko podane było w platerowej zastawie, nie było kelnerek tylko kelnerzy .. jak wyglądała zupka?
    zupka czyli sam wywar warzywny, który maił bardzo aromatyczny smak i zapach, oddzielnie podano grzanki i starty ser…do gorącej zupki nakładaliśmy wedle naszego uznania grzanki i ser…była przepyszna…………….. 2 dania nie zamawialiśmy tylko po zupce deser czyli szarlotka na gorąco z lodami i świeżą miętą …………………… niezapomniany wieczór

    twoja zupeczka neapolitańska witaminko wygląda na równie smaczną dlatego ściągam przepis i robię twoją :)

  2. Krysiu już napisałam powyżej :) mój mąż życzy sobie obecnie coś innego więc nie prędko ją zrobię …

    ugotuj jarzyny na kości lub skrzydełkach, przypraw
    odlej sam wywar aby był czysty
    zrób małe grzaneczki z bułki
    zetrzyj ser żółty

    podawaj wszystko oddzielnie

    każdy wedle własnego uznania doda sobie grzanki i ser

    to wszystko Krysiu :)

  3. Pojadłabym, oj pojadłabym! Tę Bogusi zupkę też.
    jakby mi ktoś zrobił oczywiście, bo samej dla siebie mi się nie chce, a u mnie to mięsożercy głównie
    :)

Skomentuj

