Frykadelki od Angie:)

Zainspirowana przepisem
Angie
musiałam koniecznie spróbować zrobić:)
Angie
dziękuję! Rodzinka długo paluszki oblizywała:))

– 3 piersi z kurczaka
– 5 łyżek mąki
– 1 jajko
– mleko (ilość do rozcieńczenia ciasta)
– 2 łyżki przyprawy do kurczaka

Pokrój filety w poprzek na 1,5 cm kawałki. Mąkę, jajko rozrób dolewając mleka (konsystencja gęstej śmietany). Dodaj do ciasta przyprawę i wymieszaj. Kurczaka wrzuć do ciasta i odstaw. Zajmij się dodatkami, tj ugotuj ryż naturalny i wymieszaj pociachaną sałatę lodową z chrzanem kremowym. Kurczaka smaż na rozgrzanym tłuszczu na złoto. Paluszki lizać!:)

Inne dania z kurczaka? tutaj

Inne surówki? tutaj

13 thoughts on “Frykadelki od Angie:)

  1. nie robiłam jeszcze w takim cieście .. podoba mi się :) .. czasami robię pokrojone kawałki na szybko czyli rozbite jaka , mieszam kawałki, dosypuję bułkę tartą, mieszam i na patelnię, uproszone ala schabowe :) … spory czas nie robiłam też devolay.. chorobcia teraz już sama nie wiem za co mam się zabrać :)

    no dobra już wiem… jutro jadę na zakupy jak co tydzień .. zatem kurczaka zrobię wedle twojego witaminko przepisu bo tak nie robiłam .. dzięki za przepisik :)

  2. Planowałam na dziś polędwiczki w chrupiącej skórce, ale jak zobaczyłam Twój przepis od razu zmieniłam zdanie. Nie wiem, czy polędwiczki się nadają, ale mam nadzieję, że wyjdą równie smaczne jak z kurczaka:)

  3. Witaminka:***
    Moja Siostro Zodiakalna!!
    Cieszę się, że przepis przypadł Ci do gustu :) ja robię ciut inaczej, pisałam.
    A co mojego bloga- oczywiście, że jesteś tam, po lewej stronie,wśród moich Przyjaciół!!
    :)))))

Skomentuj

