Zupa z groszkiem i koperkiem

Mój synek uwiebia groszek, a ja uwielbiam mojego synka:)

– 2 marchewki
– 1 pietruszka
– 2 łyżki masła
– 1,5 l wody
– 4-6 ziemniaków
– pęczek koperku
– puszka groszku
– 2 plasterki boczku wędzonego
– 0,5 filiżanki śmietany słodkiej 18%

Marchewkę i pietruszkę pokrój i gotuj w 1.5l wody z dodatkiem masła 15 min. Następnie dodaj pokrojone ziemniaki, przypraw i gotuj kolejne 15 min. Dodaj pociachany koperek, odsączony groszek, boczek pokrojony w drobną kostkę i zagotuj. Odstaw i dodaj śmietanę. Pycha!

Literatura dla dzieci i młodzieży? tutaj

Pamięć doskonała? tutaj

4 thoughts on “Zupa z groszkiem i koperkiem

  1. Po przeczytaniu tytułu przed oczami stanęła mi zupa koperkowa z lanymi kluskami. Moja pierwsza myśl – do koperkowej groszek? łał to może być smaczne:)
    I dopiero lista składników sprowadziła mnie na ziemie:)

Skomentuj

