Piekarnik (zagadka rozwiązana)

Pewnie się moja „makaronowa” koleżanka zdziwiła skąd u mnie zapiekanka na blogu, przecież nie mam piekarnika (bo tak myślałam)

Z Babcią mieszkamy od sierpnia zeszłego roku, jak kiedyś zapytałam o piekarnik powiedziała „-Jest zepsuty”, uwierzyłam. Minęło pół roku i mówię do męża, „-Zajrzyj proszę co w ty piekarniku nie działa?”. Mąż zajrzał i okazało się że piekarnik działa. Babcia jak się okazało nigdy go nie używała. Piekarnik miał jednak zagadkę, ponieważ nie było pokrętła ze stopniami stopni celsjusza, tylko numeracja od 1-8 (i weź się człowieku domyśl). Babci nie chciałam męczyć gdzie moze być instrukcja (jak czasami zapomina jak mam na imię). Zadzwoniłam nastepnego dnia do producenta kuchenek, a wieczorem już miałam instrukcję w pdf-ie. Także jak ktoś trafi na taką „inteligentną” kuchenkę, służę instrukcją.

A więc piekarnik działa i chociaż to tylko gazowy i piecze od spodu to jestem bardzo szczęśliwa. Zakupiwszy dzisiaj rabarbar mam nadzieję upiec zaraz tartę z rabarbarem:)

(żeby nie było tak plastikowo, to już jeden zakalec mam za sobą z tego piekarnika:), ale tym razem się wścieknę)

One thought on “Piekarnik (zagadka rozwiązana)

  1. Jak to dobrze, że nie jesteśmy jedynymi, którzy mają problem z oznaczeniami temperatury piekarnika i że już go rozwiązali. Serdecznie dziękuję za zamieszczenie tego wpisu – uratował moją kuchnię. Jeśli to możliwe, proszę o instrukcję na e-mail. Pozdrawiam.

Skomentuj

