Włoska zupa rybna

– 0,5 kg filetów z dorsza
– 1 cebula
– 1 por
– 1 marchew
– ćwiartka selera
– pietruszka
– 2 ząbki czosnku
– 2 łyżki koncentratu pomidorowego
– (kieliszek białego wina)
– 1 łyżka mąki
– 0,5 szklanki mleka
– garść natki pietruszki
– starta skórka z cytryny
– sól
– 1,5 l wody

Filety ułóż na dnie garnka, obłóż warzywami i czosnkiem, zalej osoloną wodą. Gotuj 10 min na b. małym ogniu. Następnie wyciągnij ostrożnie filety (będą się rozsypywały). Warzywa gotuj następne 20 min. Dodaj koncentrat, (wino), mąkę wymieszaną z mlekiem, zagotuj i zmiksuj. Filety oczyść z widocznych ości, dodaj skórkę z cytryny i natkę pietruszki.
Podawaj z pieczywem. Mój 1,5 roczny syn nie grymasił, zajadał się aż miło było patrzeć:). Zupa wyszła dość gęsta. Polecam!:)

Inne dania z ryb? tutaj
Inne zupy? tutaj

9 thoughts on “Włoska zupa rybna

  1. dorsz – jedna z moich ulubionych ryb, tym bardziej, że wiosnę postanowiłam spędzić po jarsku :). Co prawda ja mam swój własny patent na rybę ale to nie ja na wordpressie gotuję więc się nie wcinam ;)

  2. okej, myślę, ze już jutro najdalej w piątek… :) prześle, ale tak jak mówię to nic skomplikowanego, jednakowoż pyszne… powiem Ci szczerze, że ja nie lubię zbyt mocno doprawiać ryb gdyż jako, że same w sobie są delikatne to wtedy tracą na smaku … jak chcę zjeść rybę to nie chodzi mi o to żeby smakować przyprawy. :) Oczywiście inaczej jest przy klasycznym mięsie

  3. Poprostu wyslij na maila, jak uzbieram przepisow z rybą, bedzie nowa zakladka na górze. Wpis z przepisem i zdjeciem podpiszę Twoim mailem, lub odnosnikiem do twojego bloga:)

    Ja rybę w kazdej postaci, nawet surową:) A mięsa mogłabym nie jesc, ale jak się gotuję dla calej rodziny to słaba motywacja jest :/

Skomentuj

