Podudzia kurczaka (smażone)

– 6 pałek kurczaka
– przyprawa do kurczaka

– 3 marchewki
– 2 pietruszki
– kawałeczek selera
– 0,5 jabłka
– sok z połowy cytryny
– 2 łyżeczki cukru
– szczypta soli

Ziemniaki umyj, obierz i ugotuj. Kurczaka umyj, przypraw i odstaw. Warzywa zetrzyj na tarce, dopraw, wymieszaj i odstaw. Podudzia smaż na sklarowanym maśle, na wolnym ogniu pod przykrywką. Z ziemniaków możesz zrobić puree i gotowe!. Proste i smaczne!:)

Inne potrawy z drobiu? tutaj

Mężczyzna od A do Z? tutaj

17 thoughts on “Podudzia kurczaka (smażone)

    1. tak jak i ja :) dobrze że mamy blog witaminki , przynajmniej jak nie ma pomysłu to myk tutaj i już mamy obiadek .. dziękuje za ten blog :)

  1. Dziewczyno, powinnaś zostać mistrzem gotowania, ciągle coś nowego i na ogół wpasowującego się w mój gust kulinarny na maksa. Mam szczerą nadzieję, że wygrasz ten konkurs :D

  2. wiem, bo na ogół tak jest ale myślę że wyróżniasz się kulinarnie bo gdyby tak nie było to powiedz mi moja droga po co byś tego bloga prowadziła? Sama wiesz jak sądzę, że tkwi w Tobie niezły potencjał – mówię szczerze i nie nabijam się jak mam w zwyczaju :)

    1. Ja hołduję kuchnię smaczną i nieskomplikowaną, na superastych blogach kulinarnych oceny są raczej za zdjęcia:)) ale wiekszosc jest na bankiety a nie na obiad, a przeciez obiad najwazniejszym posilkiem jest?:) lubie smaki z dziecinstwa, a Ty?:)

  3. na maxa, my teraz z moją połowinką odkrywamy na nowo to co jedliśmy w dzieciństwie, i zachwycamy się rzeczami najprostszymi nawet takimi jak mizeria… źle tylko wspominam chleb z cukrem ;)

Skomentuj

