2 thoughts on “Dieta proteinowa. Pola Majkowska (e-book)

  1. Stosowałam tą dietę i jak dla mnie troszkę jest pozbawiona smaku, bo wielu białkowych produktów niestety nie lubię (np. jogurtów naturalnych, białych serków) swoją dietę opierałam głównie na chudej szynce z piersi indyczej, jajkach, rybkach i gotowanej piersi z kurczaka. Polecam dietę gdyż pozwala skutecznie pozbyć się niechcianych zbędnych kilogramów bez efektu jojo. Apetyt na słodycze tez mi minął :)

  2. O widzisz będę mogła się ciebie poradzić, ja stosowałam dietę nie łączenie, ale przymierzam się do tej od strony przepisów. A ze słodyczami mam problem nie maly:/

Skomentuj

