Ogórkowa z koperkiem i śmietaną

– 1 udko z kurczaka
– 2 marchewki
– 1 pietruszka
– kawałeczek selera i pora
– 3-4 ziemniaki
– 6-7 ogórków kiszonych
– świeży koperek
– śmietana słodka

Wywar z udka gotujemy około 45 min. Dodajemy startą na grube oczka marchew, pietruszkę, seler i por (pokrojony na cienkie plasterki). Gotujemy okolo 15 min dodajemy zemniaki pokrojone w kostkę i gotujemy nastepne 15. Dopraw ostrożnie (ponieważ dojdą jeszcze ogóki kiszone które są słone). Ogórki starte na grubych oczkach tarki dodaj i zagotuj kilka minut. I gotowe!

2 thoughts on “Ogórkowa z koperkiem i śmietaną

  1. super …tak samo robię tylko na żeberkach …i mi się już udaje …tylko, że ja jestem facet
    i mnie niektóre przepisy sprawwiają trudność bo nie są konkretnie opisane ale dam się poznać , które sprawiają mi trudność…:) pozdrawiam

Skomentuj

