Zakup automatu

Kupiłam to ustrojstwo po dłuższej weryfikacji na rynku. Nazywa się SEVERIN BM 3989. Ucieszyłam się że mieszadło jest wyjmowane (na ten temat nie znalazlam wczesniej informacji), szkoda że jest tylko jedno. Faktycznie dobrze się myje pojemnik, urządzenie naprawdę łatwe w obsłudze. Jest wyższe od mikrofali, ale węższe, póki co stoi u mnie na zmywarce i jakoś się mieści. Mam tylko nadzieję że nie odbije się to na rachunku za prąd, bo jak mam coś nowego to jasna sprawa że często używam. Kupiłam książkę z przepisami na chleb z automatu, „Domowy chleb” Yvan Cadiou. Dla teoretyków te 300 przepisów to zdecydowanie za dużo, dla praktyków kopalnia pomysłów.

Skomentuj

