Witam serdecznie

Moje życie ostatnio jest dość stabilne, lecz z takiego życia też są korzyści. Nie lubię gotować.

Jednak gotuję dla 3 dorosłych i jednego dziecka. Więc jedzenie musi być zdrowe (dla dziecka), smaczne (dla babci), pożywne (dla męża) a dla mnie nie za ciężkie.

Mój blog będzie zawierał proste dania i mam nadzieję że dzięki tym zapiskom udoskonalę je.

3 myśli na temat “Witam serdecznie

  1. cześć Witaminka :)
    roznisło się echem po sieci o Twoim gotowaniu, więc wpadłam zerknąć tutaj.
    Fajnie prowadzisz ten ” blog przepisowy” :)
    Ja uwielbiam gotować, mogę nie wychodzic z kuchni. Choć, przyznam, ostatnio, po tych 20 latach prowadzenia domu i pracy zawodowej jednocześnie, mam dość czasem kuchni. A i w pracy marzę o takim dłuuugim urlopie..
    pozdrawiam Cię serdecznie
    angie

Skomentuj

