Spaghetti z marchewką i cynamonem

W pędzie między obowiązkami. Między obiecanymi naleśnikami dla dwóch sześciolatków a wyjściem z psem i nakarmieniem Babci.. Trzeba coś zjeść. Przy spontanicznym odkrywaniu co jeszcze zostało w lodówce, przed jutrzejszymi zakupami…  Wyszło lekko, pożywnie i tanio :) 50 g makaronu spaghetti (u mnie kukurydziany) 1 marchewka 1 ząbek czosnku 2 łyżki oleju słonecznikowego po szczypcie: chilli, słodkiej… Read More Spaghetti z marchewką i cynamonem

Omlet owsiany

Biegam lub jeżdżę rowerem. Małe dawki ale systematyczne. Czuję się cudownie. Biegam przed śniadaniem. Nawet szklanka wody w żołądku mi przeszkadza porządnie się zmęczyć. Ale nawet po lekkim treningu trzeba coś zjeść. 2 łyżki mąki owsianej jasnej ekologicznej (zawiera gluten) 1 jajko 1/2 łyżeczki drożdży instant 1/4 szklanki ciepłej wody Wymieszaj i odstaw na kilka… Read More Omlet owsiany

Sałatka z kurczakiem i kiełkami

Obiad w pośpiechu? Tak, jeśli mówimy o przygotowaniu. Pierworodnie w głowie zakiełkował ryż. Ale kiedy wracałam do domu z miasta po załatwieniu kilku spraw (co się zazwyczaj przeciąga w czasie), wiedziałam że makaron szybciej się ugotuje. W trakcie gotowania makaronu przygotowałam resztę składników. Wyszło syte. Dla mnie na obiad i kolację. Polecam ewentualnie dla dwóch… Read More Sałatka z kurczakiem i kiełkami

Sałatka z fetą i gruszką

100 g sera typy feta 1 gruszka 1/2 pęczka natki pietruszki 170 g odsączonej mieszanki konserwowej,kukurydza, groszek, papryka. Ser pokrój w kostkę. Gruszkę obierz i wydrąż, następnie pokrój. Liście natki porwij. Do tego dodaj odsączoną kukurydzę. Lekko wymieszaj. Odstaw na chwilę by wszystko ociekło i ponownie wymieszaj z powstałym sosem na dnie miseczki. Smacznego całość:… Read More Sałatka z fetą i gruszką

Sałatka z twarogiem

– 1 pęczek natki pietruszki – 250 g chudego twarogu (bez laktozy) – kilka rzodkiewek – 100 g kukurydzy konserwowej sos – 2 łyżki oleju słonecznikowego lub sosu majonezowego. Natkę posiekaj. Twaróg pokrój w kostkę. Rzodkiewki pokrój w talarki. Kukurydzę odsącz. Dodaj sos i delikatnie wymieszaj. Smacznego około 420 kcl