Zupa krem czosnkowa

Oj dłuuugo za mną chodziło moje wyobrażenie o niej aż przyszedł moment realizacji a efekt w pełni nakarmił moją ciekawość. Pysznie:)

zupa krem czosnkowa

1,5 l rosołu
1 główka czosnku
150 ml śmietanki 30%
2 płaskie łyżki mąki ziemniaczanej

Rosół zagotowałam, wrzuciłam przeciśnięty czosnek. Śmietankę wymieszałam z mąką i dodałam do zupy. Cięgle mieszając, gotowałam około 5 minut. Podawaj również z pokrojoną drobno szynką i kromką chleba.

Tę i inne smaczne potrawy będę serwowała już w niedzielę na wspaniałej imprezie Żarłostacja II w Opolu. Event na fb -> https://www.facebook.com/events/420567911383106/

Smacznego

2 uwag

  1. Dziwię się jak długo jej nie lubiłem ;) Teraz zajadam się bez opamiętania. Zwłaszcza, że gdy ktoś bardzo głodny to może wzbogacić ją na wiele sposobów. Na przykład mini grzaneczki czy żółty ser.

    1. Dla mnie to była nowość, teraz cyklicznie zagości u mnie w domu:)Ser to świetny pomysł!

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 2 788 other followers

