Marchewka z groszkiem

Bywały lepsze obiady – jak to Babcia skomentowała
– A mi smakowało! – musiałam odpyskować, ale to była prawda.

Uwielbiam marchewkę z groszkiem która podaję z ziemniaczkami.
Bo na obiad było do przygotowania:

- 1 op mrożonej marchewki z groszkiem
– 6 ziemniaków
– kawałek udźca wieprzowego

Mrożonka ugotowana w osolonej wodzie a następnie zagęszczona 1 łyżką mąki kukurydzianej. Mięso zmieliłam w malakserze, doprawilam czosnkiem i przyprawami (no i kotleciki oczywiscie formowałam i smazyłam na oleju). Ziemniaki … jakiekolwiek kupisz o tej porze roku nadają się tylko na tłuczone, smak poprawiony przez świeży koperek + masełko :)

I gotowe!:)

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 3 207 obserwujących.

